ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΛΑΘΙΑΝΑΚΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ" ΤΟΥ Χ. ΚΟΚΚΙΝΟΥ.

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Διοργάνωση σεμιναρίου με θέμα: «Η είσπραξη ανεκπλήρωτων οφειλών & υποχρεώσεων». Τρίτη 22/03, Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, Παράρτημα Καλύμνου, έναρξη στις 17.00

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Επιμελητήριο Δωδεκανήσου – ΔΕΤΑΠ
 Διοργάνωση σεμιναρίου με θέμα: «Η είσπραξη ανεκπλήρωτων οφειλών & υποχρεώσεων». Τρίτη  22/03, Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, Παράρτημα Καλύμνου, έναρξη στις 17.00

Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (Ε.Ε.Δ.Ε) οργανώνουν σεμινάριο με θέμα: «Η είσπραξη ανεκπλήρωτων οφειλών & υποχρεώσεων», την Τρίτη 22 Μαρτίου 2011, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Άγιος Θεολόγος.
 Έναρξη 17.00, διάρκεια 5 ώρες.
Σκοπός: στη σημερινή αγορά, με την κρίση και τις πολύπλοκες παγκοσμιοποιημένες συνθήκες λειτουργίες της, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι η είσπραξη ανεκπλήρωτων οφειλών και υποχρεώσεων. Το σεμινάριο δίνει λύσεις στα θέματα της αποτελεσματικής επικοινωνίας, μετατρέποντας το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα, αναπτύσσοντας τις επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες των στελεχών.
Το σεμινάριο απευθύνεται στους επιχειρηματίες, πωλητές, στελέχη πωλήσεων και λογιστηρίου και είναι ελεύθερο για το κοινό.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα:
·         Το επικοινωνιακό στέλεχος 
·         Προσωπικότητα και Στάση
·         Ακουστικές και Διαπραγματευτικές Ικανότητες
·         Ψυχολογία του Πελάτη, Ψυχολογία του Οφειλέτη, Ψυχολογία του Αντιρρησία
·         Στάδια ανακάλυψης ανθρώπινων αναγκών
·         Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, το «κλείσιμο» της επαφής και η δέσμευση του οφειλέτη
·         Πώς να γίνομαι συμπαθής
·         Δημιουργική πλάγια σκέψη και αξιοποίηση της δύναμης των συναισθημάτων
·         Τα μυστικά της επιτυχημένης τηλεφωνικής επαφής
·         Αντιμετώπιση παραπόνων και αντιρρήσεων Λεξιλόγιο επιτυχίας
·         Παραδείγματα διαλόγων
·         Τα βήματα για την επιτυχημένη είσπραξη οφειλών 
·         Το ιδανικό σενάριο «Προσωπικό» ερωτηματολόγιο και διαδικασία χειρισμού αντιρρήσεων οφειλετών


Εισηγητής είναι ο  κ. Αργυρούδης Γεώργιος πτυχιούχος Οικονομικών Επιστημών της Νομικής Σχολής Αθηνών και κάτοχος ΜΒΑ από το ΝEW HAMPSHIRE COLLEGE, MANCHESTER, N.H., ΗΠΑ. Σήμερα, είναι υποψήφιος DOCTOR OF  BUSINESS  ADMINISTRATION (DBA)  ΣTO  MARKETING του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ NORTH-EASTERN, ΒΟΣΤΟΝΗ, ΜΑΣΣΑΧΟΥΣΕΤΗ των ΗΠΑ.
Έχει πλούσια εργασιακή εμπειρία καθώς  έχει διατελέσει Διευθυντής Πωλήσεων & Διευθυντής Μάρκετινγκ στην  CPI AE, εταιρεία -  Πληροφορικής  & Ηλεκτρονικών, Διευθυντής Μάρκετινγκ στο  Ιδιωτικό Νοσοκομείο ΙΑΣΩ καθώς επίσης και  Διευθυντής  Πωλήσεων στην πολυεθνική εταιρία ποτών Seagram  Hellas.
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης. Για συμμετοχή και πληροφορίες επικοινωνήστε στα τηλέφωνα 2243051517-28317

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More