ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΛΑΘΙΑΝΑΚΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ" ΤΟΥ Χ. ΚΟΚΚΙΝΟΥ.

Το προφίλ μου

Γεννήθηκα στην Κάλυμνο τον Μάρτιο του 1969 όπου μεγάλωσα και τελείωσα το σχολείο. Ασχολήθηκα με την τέχνη του πατέρα μου, η οποία ήταν η κατασκευή και το εμπόριο επίπλων, το οποίο συνεχίζω μέχρι σήμερα, επιχείρηση που την έχουμε εκσυγχρονίσει και αυτή τη στιγμή κατέχει δεσπόζουσα θέση στον τομέα του επίπλου, στα νησιά μας, αλλά και στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο. Κάντε κλικ για περισσότερα...

Η ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΜΑΣ

Κάντε κλικ για περισσότερα...

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες μας. Κάντε κλικ για περισσότερα...

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Πρόσληψη για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών στην Δ/νση Κτηνιατρικής (Δωδ/σου )







ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Δ/ΣΗ Δ/ΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚ. ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ρόδος 25/11/2011
Αριθ. Πρωτ. 8435

Ταχ.Κώδικας 85100
Πληροφ. Π.Διακαντώνη ΠΡΟΣ. Το Περιφερειακό Συμβούλιο
Τηλεφ.22413-60543 Νοτίου Αιγαίου
FAX. 22410-44434



ΘΕΜΑ Πρόσληψη για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών στην Δ/νση Κτηνιατρικής (Δωδ/σου )


Σας διαβιβάζουμε το αίτημα της Δ/νσης Κτηνιατρικής ( Δωδ/σου ) για την άμεση πρόσληψη ενός Κτηνιάτρου με σύμβαση έργου διάρκειας δύο μηνών προκειμένου να καλύψει τις κενές θέσεις των Κτηνιάτρων της Περιφερειακής Ενότητας Καλύμνου .
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες .

Κοινοποίηση
Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη
.
Η Δ/ντρια Διοικ. – Οικον.
( Δωδ/σου )

Π. Διακαντώνη

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ρόδος 17 Νοεμβρίου 2011
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Αριθ.πρωτ:8132
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ


Ταχ.Δ/νση

:Γεωργίου Μαύρου 2



ΠΡΟΣ:

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
(Κτίριο Ζέφυρος)
Διεύθυνση Διοικητικού-Οικονομικού


Ταχ.Κώδικ.:851 00 Ρόδος

Δωδεκανήσου
Πληροφ.
:Γρ. Δ/ντή

Διοικητήριο

Τηλέφωνο:2241055876


851 00 Ρ Ο Δ Ο Σ
ΦΑΞ:2241055875

ΚΟΙΝ.:

Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη
E – mail:vetdodec@otenet.gr

κ. Χατζηδιάκου

Διοικητήριο


85100 Ρ Ο Δ Ο Σ


ΘΕΜΑ: « Άμεση ανάγκη προσλήψεων για την κάλυψη εκτάκτων
αναγκών στη Διεύθυνση Κτηνιατρικής Δωδεκανήσου ».


Η Διεύθυνση Κτηνιατρικής αιτείται την άμεση πρόσληψη ενός κτηνιάτρου, με σύμβαση έργου διάρκειας 2 μηνών, έτσι ώστε να καλύψει τις κενές θέσεις κτηνιάτρων στο Επαρχείο Καλύμνου.
Σας τονίζουμε ότι στο Επαρχείο Καλύμνου δεν υπηρετεί κανένας κτηνίατρος, με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν οι σφαγειοτεχνικές εγκαταστάσεις των νησιών Κάλυμνος, Λέρος, Αστυπάλαια και φυσικά να μη γίνονται οι έλεγχοι στην ιχθυόσκαλα Καλύμνου και στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Είναι κατανοητό ότι δε θα μπορέσουμε να προστατεύσουμε τη Δημόσια Υγεία αλλά και τα συμφέροντα των κτηνοτρόφων της Περιφερειακής Ενότητας Καλύμνου, ιδίως κατά την επερχόμενη εορταστική περίοδο.
Παρακαλούμε να εγκρίνετε 1 θέση ΠΕ Κτηνιάτρου για το Επαρχείο Καλύμνου, για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών.





Ε.Π.
Ο
Διευθυντής Κτηνιατρικής κ.α.α.



ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΝΩΛΑΚΑΣ

Έγκριση σχεδίων Προγραμματικών Συμβάσεων Νομού Δωδεκανήσου



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΡΟΔΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

Ρόδος 25/11/2011
Α.Π.: οικ. 8448

Ταχ. Δ/νση

ΠΛ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 1
ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ

Ταχ. Κώδικας 85100
Πληροφορίες
Τριαντ. Καραγιάννης

Τηλέφωνο 2241360552
Fax 2241044429

ΠPΟΣ:

ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΕΡΜΟΥΠΟΛΗ
84 100 ΣΥΡΟΣ

ΘΕΜΑ: Έγκριση σχεδίων Προγραμματικών Συμβάσεων Νομού Δωδεκανήσου

Παρακαλούμε για την έγκριση των σχεδίων Προγραμματικών Συμβάσεων μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και

του Δήμου Ρόδου για την υλοποίηση του έργου με τίτλο «Επισκευή – συντήρηση παλαιού Νοσοκομείου Ρόδου για κάλυψη αναγκών διοίκησης – μεταστέγαση υπηρεσιών», προϋπολογισμού 1.615.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Η Π.Ν.Α. χρηματοδοτεί το έργο μέχρι το ποσό των 500.000,00 €. Το έργο είναι ενταγμένο στον Πίνακα 6 (ΚΕΔ) του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων έτους 2011 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, (Αρ. Έργου 25).

του Δήμου Ρόδου για την υλοποίηση του έργου με τίτλο «Συντήρηση εξωτερικών όψεων Εθνικού Θεάτρου Ρόδου», προϋπολογισμού 400.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Η Π.Ν.Α. χρηματοδοτεί το έργο μέχρι το ποσό των 200.000,00 €. Το έργο είναι ενταγμένο στον Πίνακα 11 (Αδιάθετα Υπόλοιπα προηγούμενων χρήσεων) του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων έτους 2011 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, (Αρ. Έργου 34).

του Δήμου Ρόδου για την υλοποίηση του έργου με τίτλο «Αναβάθμιση οδού Ρόδου – Καλλιθέας - Φαληράκι», προϋπολογισμού 467.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Η Π.Ν.Α. χρηματοδοτεί το έργο μέχρι το ποσό των 300.000,00 €. Το έργο είναι ενταγμένο στον Πίνακα 11 (Αδιάθετα Υπόλοιπα προηγούμενων χρήσεων) του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων έτους 2011 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, (Αρ. Έργου 32).

της Ενεργειακό Γραφείο Α.Ε. και του Δήμου Ρόδου για την υλοποίηση του έργου με τίτλο «Υπηρεσίες ωρίμανσης και παρακολούθησης έργων Γ’ΚΠΣ & ΕΣΠΑ», προϋπολογισμού 200.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Η Π.Ν.Α. χρηματοδοτεί το έργο το οποίο είναι ενταγμένο στον Πίνακα 10.1 (ΚΑΠ Επενδύσεων) του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων έτους 2011 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, (Αρ. Έργου 36).

της ΦΥΤΩΡΙΟ Α.Ε. και της ΠΕΔ ΝΑ για την υλοποίηση του έργου με τίτλο «Έργα και ενέργειες πρωτογενούς τομέα (2011)» προϋπολογισμού 400.000,00 € συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Η Π.Ν.Α. χρηματοδοτεί το έργο το οποίο είναι ενταγμένο στον Πίνακα 10.1 (ΚΑΠ Επενδύσεων) του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων έτους 2011 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, (Αρ. Έργου 74).


Συνημμένα
1. Σχέδιο ΠΣ «Επισκευή – συντήρηση παλαιού
Νοσοκομείου Ρόδου για κάλυψη αναγκών
διοίκησης – μεταστέγαση υπηρεσιών»
2. Σχέδιο ΠΣ «Συντήρηση εξωτερικών όψεων Εθνικού
Θεάτρου Ρόδου»
3. Σχέδιο ΠΣ «Αναβάθμιση οδού Ρόδου – Καλλιθέας - Φαληράκι»
4. Σχέδιο ΠΣ «Υπηρεσίες ωρίμανσης και παρακολούθησης έργων
Γ’ΚΠΣ & ΕΣΠΑ»
5. Σχέδιο ΠΣ «Έργα και ενέργειες πρωτογενούς τομέα (2011)»


Ο
Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης
Δωδεκανήσου


Φώτης Χατζηδιάκος

Αύξηση ημερών εκτός έδρας μετακίνησης αιρετών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου








ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ερμούπολη 24-11-2011
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Αριθ.πρωτ. ΔΥ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ



Ταχ. Δ/νση : Ερμούπολη ΠΡΟΣ : Περιφερειακό Συμβούλιο
Ταχ.Κώδικας : 84100 Νοτίου Αιγαίου
Τηλέφωνο : 2281361530
Telefax : 2281083542
E-mail : gendief@1730.syzefxis.gov.gr



ΘΕΜΑ : Αύξηση ημερών εκτός έδρας μετακίνησης αιρετών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

ΕΙΣΗΓΗΣΗ

Με το άρθρο 184 του ν.3852/2011 «Καλλικράτης» καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις που αφορούν στις μετακινήσεις του περιφερειάρχη, των αντιπεριφερειαρχών και των περιφερειακών συμβούλων καθώς και το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στην καταβολή της σχετικής αποζημίωσης.
Δεδομένου ότι οι προβλεπόμενες από το νόμο 60 ημέρες εκτός έδρας έχουν ήδη εξαντληθεί ή εξαντλούνται για τον περιφερειάρχη, τους αντιπεριφερειάρχες και για έναν αριθμό περιφερειακών συμβούλων οι οποίοι συμμετέχουν εκτός από τις συνεδριάσεις του Π.Σ. και στις λοιπές θεσμοθετημένες διοικητικές επιτροπές της Περιφέρειας, με τα αριθ.74541/6910/13-10-2011 και 78401/7100/2-11-2011 έγγραφά μας ζητήθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου η έγκριση αύξησης των ημερών εκτός έδρας.
Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου έστειλε τα αιτήματα στο Υπουργείο Εσωτερικών προκειμένου να διευκρινιστεί εάν έχει τη σχετική αρμοδιότητα. Σύμφωνα με το Υπουργείο Εσωτερικών την αρμοδιότητα για την έγκριση αύξησης των ημερών εκτός έδρας των αιρετών της Περιφέρειας έχει το Περιφερειακό Συμβούλιο. Για το θέμα αυτό έχει εκδοθεί σχετικό έγγραφο το οποίο θα σταλεί αμέσως μετά την υπογραφή του.
Λόγω του κατεπείγοντος του θέματος, εισηγούμαστε την έγκριση της αύξησης των ημερών εκτός έδρας για τους αιρετούς της Περιφέρειας των οποίων το όριο ημερών έχει ήδη λήξει ή λήγει στο άμεσο μέλλον σύμφωνα με τις οδηγίες που θα σταλούν από το ΥΠΕΣ.


Η ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ



ΕΥΗ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ
Γεν.Δ/ντρια Εσωτερικής Λειτουργίας

ΚΟΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ

Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι βουλευτές Αιγαίου της Ν.Δ. κ. Ιωάννης Βρούτσης (Ν. Κυκλάδων), κ. Σπυρίδων Γαληνός (Ν. Λέσβου), κα Μίκα Ιατρίδη (Ν. Δωδεκανήσου) και κ. Κωστής Μουσουρούλης (Ν. Χίου) προέβησαν στην ακόλουθη δήλωση:

«Η διατήρηση των μειωμένων συντελεστών Φ.Π.Α. στα νησιά του Αιγαίου, αποτελεί ζήτημα εθνικής σημασίας και ύψιστης πολιτικής προτεραιότητας. Αφενός γιατί αναγνωρίζει τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει η νησιωτική Ελλάδα -εδαφική ασυνέχεια- και αφετέρου γιατί λειτουργεί αντισταθμιστικά σε προβλήματα που απορρέουν από αυτές.
Το ειδικό αυτό καθεστώς θεσμοθετήθηκε με τη Συνθήκη προσχώρησης της Χώρας μας στην ΕΟΚ το 1981, καθώς μετά από συνεχείς και σκληρές διαπραγματεύσεις του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δέχτηκε τα επιχειρήματα που ανέπτυξε η ελληνική κυβέρνηση.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το ειδικό αυτό καθεστώς διατηρήθηκε και μετά τη λειτουργία της Εσωτερικής Αγοράς με την εφαρμογή της Οδηγίας 92/77/ΕΟΚ (μετά από διαπραγματεύσεις) και ενσωματώθηκε τελικά στην Οδηγία για το ΦΠΑ (Οδηγία 2006/112/ΕΚ), η οποία κωδικοποίησε όλη τη σχετική νομοθεσία (άρθρο 120) και αποτελεί εφεξής μέρος του Κοινοτικού Κεκτημένου.
Το όφελος που έχει αποκομίσει η νησιωτική Ελλάδα από το 1987 (πρώτη εφαρμογή του ΦΠΑ στη χώρα μας) μέχρι σήμερα είναι ανεκτίμητο!
Επειδή, ορισμένοι έχουν ασθενή και επιλεκτική μνήμη, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και του κ. Παπανδρέου ήταν αυτή η οποία έθεσε για πρώτη φορά το ζήτημα της κατάργησης του μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου. Ήταν εκείνη που με τις απαντήσεις που έδινε σε ερωτήσεις που καταθέταμε συνεχώς στη Βουλή (από τον Φεβρουάριο του 2010) απέφευγε να πάρει ξεκάθαρη θέση για το συγκεκριμένο θέμα.
Σημειώνεται, επίσης, ότι για το χρονικό διάστημα μέχρι και την παραίτηση του κ. Παπανδρέου, οι περισσότεροι από τους κυβερνητικούς βουλευτές τηρούσαν σιγή ιχθύος και απέφευγαν να τοποθετηθούν σχετικά. Δυστυχώς, την ίδια στάση τηρούσαν και αρκετοί εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που είχαν στηριχθεί από το ΠΑΣΟΚ.
Ως εκ τούτου, καλωσορίζουμε τους όποιους όψιμους υπερασπιστές του σημαντικού αυτού ευεργετήματος του μειωμένου ΦΠΑ για τα νησιά του Αιγαίου και ευχόμαστε να παραμείνουν σταθεροί στη θέση τους.
Θυμίζουμε, λοιπόν, ότι ο μειωμένος συντελεστής Φ.Π.Α.:

Συνιστά στην πράξη την εφαρμογή του άρθρου 101, παρ.4 του Συντάγματος που αναγνωρίζει την έννοια της νησιωτικότητας. Άρθρο που το ΠΑΣΟΚ δεν στήριξε.

Αποτελεί ένα σημαντικό αντισταθμιστικό μέτρο απέναντι στα μειονεκτήματα που δημιουργεί η εδαφική ασυνέχεια. Δηλαδή, την ύπαρξη μικρών και ευαίσθητων οικονομιών κλίμακας, το αυξημένο κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων και υπηρεσιών στα νησιά.

Ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του νησιωτικού τουριστικού προϊόντος.

Συνιστά λόγο μείζονος εθνικής σημασίας και παράγοντα εθνικής κυριαρχίας, διότι αποτελεί κρίσιμο εργαλείο τόσο για την οικονομική ανάπτυξη των νησιών, όσο και για την παραμονή των κατοίκων στα νησιά.

Παραχωρήθηκε ως μέτρο δικαιοσύνης, καθώς οι νησιώτες δεν απολαμβάνουν ισοδύναμα την ωφέλεια από τα βασικά κοινωνικά αγαθά του κράτους (π.χ. υγεία, παιδεία κ.α.).



Μέχρι σήμερα, κανένα κράτος-μέλος δεν έχει απεμπολήσει δικαίωμα ευνοϊκών ρυθμίσεων στον τομέα του ΦΠΑ πόσο μάλιστα όταν αυτό έχει παραχωρηθεί μέσω των Συνθηκών Προσχώρησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αντίθετα, πολλά κράτη-μέλη επιζητούν επέκταση της εφαρμογής του δικαιώματος, αίτημα που συνήθως αντιμετωπίζεται αρνητικά και τελικά απορρίπτεται. Κατά συνέπεια μόνο ως παραλογισμός μπορεί να χαρακτηρισθεί η απώλεια του δικαιώματος διατήρησης του μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ στα νησιά, καθώς εκτός όλων των άλλων ενδεχόμενη απεμπόλησή του καθίσταται και μη αναστρέψιμη.
Η Ν.Δ., από την ώρα που ανέκυψε το συγκεκριμένο θέμα (περί εξίσωσης ΦΠΑ με την υπόλοιπη Ελλάδα), υπεραμύνθηκε της αναγκαιότητας διατήρησής του με κάθε τρόπο. Αποτύπωσε τη θέση της ξεκάθαρα και στη Βουλή και στην επίσημη πρόταση της για το Φορολογικό Σύστημα (ιστότοπος Ν.Δ.).
Εμείς, οι βουλευτές Ν.Δ. των νησιών του Αιγαίου ξεκαθαρίζουμε προς όλες τις κατευθύνσεις και με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, ότι το ειδικό καθεστώς των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά είναι και θα παραμείνει αδιαπραγμάτευτο. Τελεία και παύλα!».

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ 100.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ


ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ 100.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ
ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ, ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ 1Η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ
"Η" 24/11


Του Ηλία Μπενέκου
«Πράσινο φως» για τουλάχιστον εκατό χιλιάδες προσλήψεις ανέργων σε έργα αυτεπιστασίας των δήμων δίνει το υπουργείο Εσωτερικών, με την έναρξη της σχετικής διαδικασίας να τοποθετείται χρονικά στα μέσα Δεκεμβρίου. Μέχρι τότε, σύμφωνα με τις διευκρινίσεις που δόθηκαν χθες από την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών, αναμένεται να εκδοθεί η μεγάλη προκήρυξη του ΟΑΕΔ, ώστε ένα μήνα αργότερα να να είναι έτοιμοι οι πίνακες των ανέργων ανά ειδικότητα και δήμο για όλη τη χώρα.
Οι προσλήψεις που θα μπορούν να διενεργηθούν από τους δήμους μέσω των συγκεκριμένων καταλόγων θα αφορούν κυρίως εργατοτεχνικό προσωπικό για έργα τοπικού χαρακτήρα, το οποίο θα μπορεί να απασχολείται με αυτεπιστασία, χωρίς, ωστόσο, να μπορεί να υπερβαίνει τα 135 ημερομίσθια το χρόνο.
Η επίβλεψη όλου του εγχειρήματος, όπως διευκρινίστηκε για μία ακόμη φορά, τίθεται υπό τον αποκλειστικό έλεγχο του ΑΣΕΠ. Σε πρώτη φάση, άμεσα, σε προσλήψεις μπορούν να προχωρήσουν οι δήμοι που διαθέτουν δικούς τους πόρους, ενώ από την 1η Φεβρουαρίου 2012 θα ξεκινήσει και η εφαρμογή του προγράμματος που θα υλοποιηθεί και με κοινοτικούς πόρους, συνολικού ύψους 2 δισ. ευρώ. Και γι' αυτές τις προσλήψεις, όμως, θα χρησιμοποιηθούν οι ίδιοι κατάλογοι ανέργων που θα έχουν καταρτισθεί.
Προτεραιότητες
Σε ό,τι αφορά τα έργα που θα προωθήσουν οι ΟΤΑ προκειμένου να απασχοληθεί το εν λόγω προσωπικό, ο υπουργός Εσωτερικών Τ. Γιάννιτσης κάλεσε τους αιρετούς να αντιμετωπίσουν τις προτεραιότητές τους με αίσθημα ευθύνης. Όπως διευκρίνισε, πάντως, ο υπουργός το πρόγραμμα αυτεπιστασίας τοποθετείται στις προτεραιότητες του υπουργείου Εσωτερικών, όπως και κάθε ενέργεια τόνωσης της απασχόλησης, προκειμένου να κινηθεί η παραγωγική δραστηριότητα στους δήμους. Ο κ. Γιαννίτσης, στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, αναφέρθηκε και στις ενδεχόμενες επιπτώσεις που θα έχει η εφαρμογή της εργασιακής εφεδρείας στους ΟΤΑ, αφήνοντας, μάλιστα, ανοιχτό το ενδεχόμενο να εξεταστούν από την κυβέρνηση κάποια αιτήματα εξαιρέσεων από το καθεστώς.

Αδειοδοτημένα έργα ΑΠΕ στο Νότιο Αιγαίο και αιτήσεις

Αιτήσεις σύνδεσης φωτοβολταϊκών συστημάτων του Ειδικού Προγράμματος


Νότιο Αιγαίο_Νοέμβριος 2011

ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ 98 ΦΟΡΕΙΣ, 23 ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ 98 ΦΟΡΕΙΣ, 23 ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
«Παράνομο και αντισυνταγματικό»
Την άμεση απόσυρση του «παράνομου» και «αντισυνταγματικού», όπως το χαρακτήρισαν, ειδικού χωροταξικού σχέδιου για τις ιχθυοκαλλιέργειες ζήτησε χθες η Πανελλήνια Συντονιστική Επιτροπή Φορέων Περιοχών, που θίγονται από την ανάπτυξη των υδατοκαλλιεργειών.

 «Η κοινή υπουργική απόφαση καταπολεμάει τον τουρισμό», είπε χθες ο υφυπουργός Τουρισμού Πέτρος Αλιβιζάτος Τη διακήρυξη απόσυρσης υπέγραψε ακόμη και ο νέος υφυπουργός Τουρισμού Πέτρος Αλιβιζάτος, ο οποίος στάθηκε αμήχανος μπροστά στο ακροατήριο, όταν τα μέλη της συντονιστικής αναφέρθηκαν στον υπουργό Π. Γερουλάνο και στο γεγονός ότι η σύζυγός του εμφανίζεται ως διευθύνουσα σύμβουλος στην οικογενειακή επιχείρηση ιχθυοκαλλιεργειών.
Με γραπτές τους δηλώσεις -κι ενώ ήταν σε εξέλιξη η εκδήλωση της Συντονιστικής Επιτροπής- η Ουρανία Κλουτσινιώτη, αρχιτέκτονας-μηχανικός, εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) στο Εθνικό Συμβούλιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΕΣΧΣΑΑ), αλλά και το αναπληρωματικό μέλος του ΕΣΧΣΑΑ, Πάρης Φούντας, πολιτικός μηχανικός Τ.Ε., εκπρόσωπος του Πανελλήνιου Δικτύου Οικολογικών Οργανώσεων, ανακοίνωσαν ότι παραιτούνται από το ΕΣΧΣΑΑ διότι ουδέποτε γνωμοδότησαν και ουδέποτε ψήφισαν το ειδικό χωροταξικό για τις υδατοκαλλιέργειες.
Κατά του ειδικού χωροταξικού σχεδίου υπέγραψαν, πέρα από τους 98 φορείς και τους 23 δήμους που θίγονται άμεσα, βουλευτές όλων των κομμάτων (Κώστας Μαρκόπουλος Ν.Δ., Θοδωρής Δρίτσας ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Καρύδης ΠΑΣΟΚ, Ευαγ. Αμμανατίδου-Πασχαλίδου ΣΥΡΙΖΑ κ.ά.) και πολιτικά στελέχη.
35.000 οικογένειες
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, από την πλευρά των ψαράδων επισημάνθηκε ότι θίγονται άμεσα 35.000 οικογένειες που στήριζουν το εισόδημά τους στην αλιεία, ενώ τονίστηκε ότι μόνο στον Αμβρακικό οι ιχθυοκαλλιέργειες αποτελούν μια βραδυφλεγή βόμβα. Τονίστηκε όμως και το γεγονός ότι θέσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης δεν ελήφθησαν υπόψη, όπως θα έπρεπε.
«Η προσφυγή μας στο Συμβούλιο της Επικρατείας και στη δικαιοσύνη» είναι τα επόμενα βήματά μας, είπε ο Κυριάκος Γεωργίου, μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής, ο οποίος πρόσθεσε: «Δεν νοείται υπουργός, ο οποίος έχει άμεσα συμφέροντα, να υπογράφει κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να κατάλαβω πως άλλοι έχουν την ευθιξία και παραιτούνται και ο υπουργός Τουρισμού παραμένει στη θέση του και κάνει παιχνίδι... Είμαστε υπέρ των επενδύσεων που ωφελούν τους πολίτες και γίνονται με ηθικό και όχι με ανήθικο πολιτικό τρόπο».
«Να τεθεί σε νέα βάση με τη συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η κοινή υπουργική απόφαση στερείται επιστημονικής βάσης, κοινής λογικής και κοινωνικής πολιτικής. Δεν έχουν γίνει περιβαλλοντικές μελέτες και μετρήσεις», επισήμανε στην «Ε» ο προέδρος του Περιβαλλοντικού Ομίλου Σαλαμίνας «Περιβός», Μάρκος Ακύλας, ο οποίος τόνισε ότι με τις δύο παραιτήσεις που έγιναν γνωστές ανοίγει περισσότερο ο δρόμος για τη νομική οδό. «Θα πρέπει να τίθεται σε πρώτη προτεραιότητα το περιβάλλον και προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει οι κάτοικοι των περιοχών να αναλάβουν δράση και να υπερασπιστούν τους τόπους τους», κατέληξε ο ίδιος.

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Η S&B οφείλει άμεσα να πάρει όλα τα μέτρα εφαρμογής της Απόφασης του Υπουργείου Υγείας



politesna.blogspot.com
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
S&B οφείλει άμεσα να πάρει όλα τα μέτρα εφαρμογής της Απόφασης του Υπουργείου Υγείας)

Με την απόφαση του δικαστηρίου της Σύρου που καταδίκασε τους υπεύθυνους της S&B για περιβαλλονική υποβάθμιση της Μήλου, επιβεβαιώνεται αυτό που οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους αλλά και η κοινωνία του νησιού έχει διαπιστώσει εδώ και χρόνια ότι, η εξορυκτική δραστηριότητα με τον ανεξέλεγκτο τρόπο που μέχρι σήμερα ασκείται, δημιουργεί ανεπίστρεπτες επιπτώσεις στο φυσικό και θαλάσσιο περιβάλλον, αλλά μακροπρόθεσμα και κινδύνους στην υγεία των κατοίκων. Αυτό εξάλλου είχαν επισημάνει και με πρόσφατη Ερώτηση τους στη Βουλή, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης και Θ. Δρίτσας.
Είναι σίγουρο ότι το πρόβλημα δεν είναι το σταμάτημα των βιομηχανικών-εξορυκτικών δραστηριοτήτων, που αναμφισβήτητα έδωσε για πολλά χρόνια και εξακολουθεί και δίνει ανάπτυξη και απασχόληση στο νησί, αλλά ο εξορθολογισμός τους, ο σεβασμός της εργατικής και περιβαλλοντικής νομοθεσίας και η αποδοχή ενός χωροταξικού σχεδίου που θα έχει σαν γνώμονα την ισόρροπη οικονομική ανάπτυξη με πυλώνες την εξόρυξη και τον τουρισμό.
Οφείλουν όμως όλες οι εταιρείες εξόρυξης και ειδικότερα η κυρίαρχη S&B να κατανοήσουν ότι η εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου, δεν μπορεί να γίνεται ασύδοτα, χωρίς πρόληψη και πρόβλεψη των επιπτώσεων στην υγεία, αλλά και στο ιδιαίτερου φυσικού κάλλους περιβάλλον του νησιού.
Προς την κατεύθυνση αυτή και ανεξάρτητα από την καταδικαστική απόφαση η S&B, οφείλει να πάρει άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εφαρμογή της πρόσφατης Απόφασης του Υπουργείου Υγείας που υποχρεώνει την εταιρεία στο θάψιμο των στερεών βιομηχανικών της αποβλήτων και στην απαγόρευση διάθεσης τους στη θάλασσα. Μόνο έτσι θα αποκαταστασθεί η ηρεμία και ανησυχία της τοπικής κοινωνίας, μόνο έτσι θα μπορεί η εταιρεία να συνεχίσει απρόσκοπτα το έργο της, σεβόμενη τόσο τους εργαζόμενους, όσο και το σύνολο των κατοίκων και των πολυπληθών φίλων και επισκεπτών της Μήλου.

24/11/2011
 
 

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΛΑΘΙΑΝΑΚΗΣ



ΆΓΓΕΛΟΣ ΚΑΛΑΘΙΑΝΑΚΗΣ
Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου
Περιφερειακή Ενότητα Καλύμνου
Κάλυμνος 85200
Τηλ:             2243029173      



Κάλυμνος : 18/11/2011


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Με έκπληξη πληροφορήθηκα από τον Ιατρικό Σύλλογο Καλύμνου ότι ο ένας εκ των δύο καρδιολόγων της καρδιολογικής κλινικής του νοσοκομείου μας αποσπάστηκε για 3 χρόνια με απόφαση του Υπουργού υγείας σε κεντρικό νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο δυσαναπλήρωτο κενό  στο σύστημα εφημεριών και δυσχέρεια στην ομαλή λειτουργία της καρδιολογικής κλινικής .
Το γεγονός αυτό μόνο θλίψη και απογοήτευση μας δημιουργεί . Τα τελευταία χρόνια η Κάλυμνος  δέχεται μια αποδυνάμωση όλων των υπηρεσιών σε όλους  τους τομείς γενικά. Τώρα φτάσαμε στο αποκορύφωμα με 17500 κατοίκους  το νησί μας να μένει με έναν καρδιολόγο ο οποίος δεν θα δικαιούται ούτε άδεια ούτε και να κοιμάται.
Ελπίζω ο λόγος της απόσπασης να μην είναι θέμα περικοπών γιατί τότε θα αναρωτιόμασταν πόσο τελικά τιμάτε την ζωή των νησιωτών?


Κοινοποίηση:
1)      ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
2)      ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
3)      ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Δελτίο Τύπου ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ για τα νησιά μας


 

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ

ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 2012
ΣΤΗΝ 16Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΑΝΑΓΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ
ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Κατά τη 16η συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου της 7ης Νοεμβρίου, συζητήθηκε ο προϋπολογισμός του 2012. Οι εκπρόσωποι του συνδυασμού «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ για τα νησιά μας» στην Οικονομική Επιτροπή κ. Χαράλαμπος Κόκκινος και κ. Γιώργος Παπαμανώλης τοποθετήθηκαν υπογραμμίζοντας τη διαφωνία τους στην πολιτική της περιφερειακής αυτοδιοίκησης, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τον προϋπολογισμό.
Η περιφερειακή αρχή στάθηκε ανίκανη να τηρήσει τις διαδικασίες που προβλέπει η νομοθεσία για την κατάρτιση του προϋπολογισμού:
1.            Η διαδικασία σύνταξης και ψήφισης του προϋπολογισμού έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2011.
2.             Ενώ η Οικονομική Επιτροπή έχει ουσιαστική αρμοδιότητα την κατάρτιση του προϋπολογισμού, η περιφερειακή αρχή επέλεξε να φέρει το θέμα στην επιτροπή αφού είχε ήδη συντάξει τον προϋπολογισμό.
3.             Δεν έχει προηγηθεί η απαιτούμενη διαβούλευση με τους περιφερειακούς παραγωγικούς, κοινωνικούς και αυτοδιοικητικούς φορείς για την κατάρτιση του προϋπολογισμού.
4.             Τα στοιχεία του προϋπολογισμού μας δόθηκαν μόλις την Παρασκευή 4-11-2011, κατά παράβαση των προθεσμιών που θέτει ο νόμος.
5.             Δεν προηγήθηκε ο έλεγχος της πορείας εκτέλεσης του προϋπολογισμού του τρέχοντος έτους, κατά παράβαση του άρθρου 268 του Ν. 3852/2011. Είναι πρακτικά αδύνατη η σύνταξη ενός ρεαλιστικού προϋπολογισμού για το 2012 αν δεν έχει προηγηθεί ο έλεγχος της υλοποίησης του προϋπολογισμού του 2011.
Είναι αδιανόητο, σε περίοδο κρίσης, να μην παρακολουθείται στενά η εξέλιξη του προϋπολογισμού από τα αρμόδια όργανα και ειδικά από την Οικονομική Επιτροπή.
Καλούμε την περιφερειακή πλειοψηφία, έστω την ύστατη ώρα, πριν τη συζήτηση του προϋπολογισμού στο Περιφερειακό Συμβούλιο, να καταθέσει τα στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού του τρέχοντος έτους.
6.             Συζητάμε το δεύτερο προϋπολογισμό της περιφέρειας και ακόμα οι δύο πρώην νομαρχίες συντάσσουν δικούς τους προϋπολογισμούς, με διαφορετική κωδικοποίηση εσόδων και εξόδων.
Πέρα από τις παρατυπίες στην τήρηση των διαδικασιών που διαπιστώσαμε, καταθέσαμε τις διαφωνίες μας στα παρακάτω ουσιώδη ζητήματα:
1.             Από σύγκριση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του 2012 με το αντίστοιχο του 2011, προκύπτει ότι το απογοητευτικό συμπέρασμα ότι η απορρόφηση των πιστώσεων για επενδύσεις κατά το τρέχον έτος είναι κατώτερη των προσδοκιών.
Το μέγεθος του προϋπολογισμού είναι παραπλανητικό καθώς σε αυτό περιλαμβάνεται σειρά μεταφερόμενων έργων από το 2011.
Σε μια περίοδο ύφεσης που η αγορά και η κοινωνία διψά για επενδύσεις, αντί η περιφέρεια να επιταχύνει την απορρόφηση των πιστώσεων καθυστερεί αδικαιολόγητα. Το ταμειακό υπόλοιπο της περιφέρειας αυξάνεται καθώς τα χρήματα συσσωρεύονται αντί να απορροφούνται στα προϋπολογισθέντα έργα.
2.             Η αύξηση των πιστώσεων για Κοινωνική Πρόνοια αποτελεί μια αξιέπαινη πρωτοβουλία της περιφερειακής αρχής την οποία στηρίζουμε.
Όμως, η αύξηση των πιστώσεων, όταν δεν συνοδεύεται από αντίστοιχη απορρόφηση αποτελεί επιταγή χωρίς αντίκρισμα. Κατά το 2011 η απορρόφηση των πιστώσεων για Κοινωνική Πρόνοια έχει ανέλθει μόλις στο 20% των προϋπολογισθέντων.
3.             Από το πρακτικό της Εκτελεστικής Επιτροπής της περιφέρειας, προκύπτει ότι το σύνολο του προϋπολογισθέντος ποσού 1 εκ. ευρώ για Κοινωνική Πρόνοια στα Δωδεκάνησα, θα το διαχειριστεί η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία της ΓΑΛΗΝΟΣ. Αυτό το γεγονός αποτελεί εκχώρηση αρμοδιοτήτων της οικονομικής επιτροπής και του περιφερειακού συμβουλίου και μας βρίσκει κάθετα αντίθετους.
Στο τέλος της συζήτησης επιφυλαχθήκαμε για αναλυτικότερη τοποθέτηση κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού στο προσεχές περιφερειακό συμβούλιο της 9.11.2011 στη Σύρο τονίζοντας ότι είναι απαραίτητο να τροποποιηθεί ο προϋπολογισμός έχοντας αναπτυξιακές προοπτικές.
Τέλος, καταγγέλλουμε την εγκληματική πολιτική του ΠΑΣΟΚ για την Αυτοδιοίκηση, τον τόπο και την κοινωνία που την άφησε χωρίς οικονομικούς πόρους και απέδειξε την ανακολουθία των υποσχέσεων της και την αποτυχία της πολυδιαφημισμένης μεταρρύθμισης του «Καλλικράτη».

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ για τα νησιά μας
Χαράλαμπος Κόκκινος
Επικεφαλής μείζονος μειοψηφίας Περιφερειακού Συμβουλίου Ν. Αιγαίου.


Γιώργος Παπαμανώλης
Περιφερειακός Σύμβουλος Περιφερειακού Συμβουλίου Ν. Αιγαίου

ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΤΟYΣ 2012 ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2013 ΚΑΙ 2014

       

  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
           Κυκλάδες





ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΤΟYΣ 2012 ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ  - ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΗ 2013 ΚΑΙ 2014




Ο προϋπολογισμός του οικονομικού έτους 2012 και οι εκτιμήσεις για τα έτη 2013 και 2014 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου - Κυκλάδες, συντάχθηκε σύμφωνα με τις ισχύουσες αρχές περί κατάρτισης και υποβολής  προϋπολογισμού των περιφερειών.



ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ



Στον  προϋπολογισμό που συντάχθηκε εμφανίζονται

-οι προβλέψεις δαπανών που θα πραγματοποιηθούν σε ετήσια βάση 1/1/2009-31/12/2009 (άρθρα 23, παρ.2, Ν.2218/94 και 3 παρ.1, ΝΔ 496/74)

-οι προβλέψεις εσόδων που πρέπει να εισπραχθούν στην ίδια χρονική βάση για την κάλυψη των δαπανών αυτών


Ο προϋπολογισμός συντάχθηκε με βάση τις αρχές που διέπουν γενικότερα την κατάρτιση του προϋπολογισμού, ήτοι :


α.αρχή της καθολικότητας-άρθρο 3 παρ.1 Ν.Δ.496/74, σύμφωνα με την οποία όλα τα έσοδα και έξοδα που αφορούν τον κρατικό προϋπολογισμό, εμφανίζονται στον προϋπολογισμό.


β.η αρχή της ενότητας, σύμφωνα με την οποία όλα τα έσοδα και έξοδα συγκεντρώθηκαν σε ενιαίο κείμενο.


γ.η αρχή της σαφήνειας-άρθρο 3 παρ.2 Ν.Δ.496/74 που επιβάλλει την αναγραφή των διαφόρων εσόδων και εξόδων κατά ορισμένη τάξη και διάκριση. Η τήρηση της αρχής αυτής εξασφαλίζεται με την εφαρμογή του κωδικού δεκαδικού συστήματος.


δ.η αρχή της ειδικότητας των πιστώσεων-άρθρο 9 Ν.Δ.496/74, σύμφωνα με την οποία κάθε δαπάνη έχει εξειδικευθεί και καθορισθεί με λεπτομέρεια το αντικείμενό της σε σχέση με το ποσό της πίστωσης.


ε.η αρχή της αποκέντρωσης -άρθρο 23 παρ.2 Ν.2218/94 με την οποία ο προϋπολογισμός εσόδων και εξόδων υποδιαιρείται σε επιμέρους προϋπολογισμούς ανά φορέα.


στ.η αρχή της ισοσκέλισης εσόδων-εξόδων



Τα στοιχεία παρελθόντων ετών προέρχονται από τον απολογισμό έτους 2010 όπως αυτός εγκρίθηκε με την υπ’αριθ. 106/2011 Απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, καθώς και από το βιβλίο εγκρίσεων πιστώσεων έτους 2011.




ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΣΟΔΩΝ



Γενικά

Ο προϋπολογισμός έτους 2012 και οι εκτιμήσεις για τα έτη 2013 και 2014 συντάχθηκαν όσον αφορά το ύψος των, με βάση κυρίως τις επιχορηγήσεις που δόθηκαν από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ) για το οικ.έτος 2011.


Σημειώνεται επίσης ότι γίνεται χρήση ταμειακών υπολοίπων, καθόσον όπως αναφέρεται σε όλες τις εγκυκλίους κατάρτισης, η χρήση των ταμειακών υπολοίπων για την ισοσκέλιση του προϋπολογισμού είναι δυνατή.
Με το κλείσιμο της χρήσης, θα συνταχθεί επίσημη κατάσταση που θα συνοδεύεται από τα extraits των λογαριασμών και θα εμφανίζει το οριστικό ταμειακό υπόλοιπο έτους 2011.
Η κατάσταση αυτή θα υποβληθεί στα αρμόδια όργανα για έγκριση (Οικονομική Επιτροπή/Περιφερειακό Συμβούλιο) και θα ενσωματωθεί στον προϋπολογισμό έτους 2012.

Τα υπόλοιπα θα τροφοδοτήσουν υποχρεωτικά και σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις τους λογαριασμούς από τους οποίους προέρχονται και θα χρησιμοποιηθούν κατά προτεραιότητα για την εξόφληση υποχρεώσεων παρελθόντων ετών.



Ανάλυση χρησιμοποιούμενου ταμειακού υπολοίπου για την ισοσκέλιση του προϋπολογισμού

Για έργα ΠΔΕ όλων των κατηγοριών
8.961.697,55
Για δαπάνες Δνσης Αγροτικής Ανάπτυξης
95.200,00
Για δαπάνες Δνσης Κτηνιατρικής
56.300,00
Για δαπάνες Δνσης Αλιείας
17.000,00
Για δαπάνες Εγγείων Βελτιώσεων
68.184,39
Για δαπάνες Προστασίας Ελαιοπαραγωγής
38.900,00
Σύνολο
9.237.281,94


Τα εκτιμώμενα ποσά επιχορήγησης για το οικ.έτος 2012 και οι εκτιμήσεις για τα έτη 2013 και 2014 αναλύονται κατωτέρω ανά κατηγορία, διευκρινίζοντας ότι οι πηγές εσόδων είναι
Α.το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) και συνχρηματοδοτούμενα προγράμματα ΣΑΝΑ 028/8 και ΣΑΝΑ 028/3
Β.εισπρατόμμενα  τέλη από χορήγηση αδειών και μεταβίβαση αυτοκινήτων
Γ.από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ)
-για κάλυψη λειτουργικών και λοιπών δαπανών
-για κάλυψη επενδυτικών αναγκών
-για κάλυψη δαπανών βελτίωσης  Οδ.δικτύου
Δ.Ιδια έσοδα από 
-ανταποδοτικά τέλη
-πρόστιμα που επιβάλλονται από τις αρμόδιες Δνσεις



Α.ΣΚΕΛΟΣ ΕΣΠΑ ΚΑΙ ΣΥΝΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΑΝΑ 028/8 ΚΑΙ ΣΑΝΑ 028/3

Οι προβλέψεις εσόδων σχηματίζονται στους κωδικούς αριθμούς της υποκατηγορίας εσόδων 9000 «Εσοδα από επιχορηγήσεις κλπ για επενδύσεις»  Προβλέπονται έσοδα 6.472.332,29€.


Β.ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΕΛΩΝ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3220/2004  , οι Περιφέρειες ως διάδοχοι των πρώην Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, εισπράττουν τα τέλη άδειας και τέλη μεταβίβασης αυτοκινήτων οχημάτων.

Από τα εισπραττόμενα τέλη καλύπτονται κατά προτεραιότητα οι δαπάνες των Δνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών σύμφωνα
-με την υπ’αριθ.102568/120β/Τ.&Ε.Φ./10-2-2004 απόφαση ΥΠΕΣΔΔΑ και ΥΠΟΙΚ
-Ν.3345/2005 ΦΕΚ 138 περί Οικονομικών Θεμάτων ΝΑ,

το δε υπόλοιπο διατίθεται αποκλειστικά προς κάλυψη δαπανών βελτίωσης, συντήρησης και αποκατάστασης του οδικού δικτύου.

Προβλέπονται έσοδα 350.000,00€, ποσό σημαντικά χαμηλότερο την πρόβλεψη του έτους 2011, αφού οι αγορές νέων οχημάτων λόγω της οικονομικής συγκυρίας έχουν σημαντικά μειωθεί.



Γ.ΣΚΕΛΟΣ ΚΑΠ

Η πρόβλεψη για το έτος 2012 όσον αφορά τις κατηγορίες των δαπανών που καλύπτονται από τους ΚΑΠ,  σχηματίζεται
-για κάλυψη λειτουργικών και λοιπών δαπανών     
-για κάλυψη επενδυτικών αναγκών                       
-για κάλυψη δαπανών βελτίωσης  Οδ.δικτύου  

Η πρόβλεψη βασίζεται στις επιχορηγήσεις έτους 2011 με αριθμό 478 και 479/2011.
Επίσης, εγγράφεται πίστωση για την μισθοδοσία όλων των κατηγοριών προσωπικού για Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του Τμήματος Μισθοδοσίας


Λειτουργικές δαπάνες      2.305.608,00 €    
Επενδύσεις                     2.656.356,00 €
Οδικό δίκτυο                   2.935.236,00 €
Μισθοδοσία                   16.224.263,12 €


Δ.ΙΔΙΑ ΕΣΟΔΑ

Προβλέπονται έσοδα 100.000,00€, ποσό σημαντικά χαμηλότερο την πρόβλεψη του έτους 2011, αφού λόγω της οικονομικής συγκυρίας οι εισπράξεις από παράβολα, πρόστιμα κλπ έχουν σημαντικά μειωθεί.




ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΞΟΔΩΝ



Γενικά

Μισθοδοσία

Η πρόβλεψη για το οικ.έτος 2012 βασίζεται στις εγκυκλίους με βάση τις διατάξεις του
-Ν.3205/2002 ενιαίο μισθολόγιο και τις εγκυκλίους
-2/17986/            0022/10-3-2011       του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους περί μισθοδοσίας ΟΤΑ και αποκεντρωμένης διοίκησης.
-2/90184/            0022/28-12-2010       του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους περί ρύθμισης θεμάτων οικονομικής διοίκησης και διαχείρισης περιφερειών.
Περιλαμβάνονται οι υπηρετούντες υπάλληλοι σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα,.
Η πρόβλεψη πραγματοποιείται με βάση τα ισχύοντα για τις αποδοχές προσωπικού , τα οποία όμως μετά την εφαρμογή του Ενιαίου Μισθολογίου, θα επαναπροσδιορισθούν και θα γίνουν οι αναγκαίες τροποποιήσεις στους κωδικούς.

Προβλέπεται ποσό 16.224.263,12 €



Φορέας 072-Δαπάνες Διοίκησης

Οι εγγεγραμμένες πιστώσεις αφορούν κυρίως την πληρωμή λειτουργικών δαπανών (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ύδρευση, ενοίκια, καθαριότητα, καύσιμα, επισκευές, εκτός έδρας κλπ). Οι εγγραφές αντανακλούν τις πραγματικές ανάγκες των υπηρεσιών.

Μισθώματα
Η εγγραφή των πιστώσεων για ενοίκια των Κυκλάδων (η οποία καταβάλλει σε μισθώματα σημαντικό μέρος των λειτουργικών δαπανών), βασίστηκε στις ισχύουσες μισθώσεις όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί την 31-12-2010.
Βρίσκεται σε εξέλιξη προσπάθεια περιορισμού των καταβαλλομένων μισθωμάτων μέσω
α.της αναδιάταξης των υπηρεσιών στα πλαίσια της εφαρμογής του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ και την κατάργηση μισθώσεων από την μεταφορά αρμοδιοτήτων των Δνσεων Πολεοδομίας και των ΚΕΠ στους δήμους και
β.της μείωσης κατά 20% των καταβαλλομένων μισθωμάτων η οποία έχει ήδη ολοκληρωθεί και ο πίνακας μισθωμάτων αντανακλά το σημερινό μειωμένο κόστος των ενοικίων.
γ.της προκήρυξης δημοπρασιών για μίσθωση κτιρίων σε τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες, με στόχο την εξεύρεση νέων, χαμηλότερου κόστους ακινήτων.
Απώτερος στόχος, είναι ο περιορισμός του κόστους στο 1/3, ο οποίος έχει καταστεί εφικτός και θα ολοκληρωθεί μετά την έκδοση του νόμου για την κατάργηση των Γραφείων Εκπαίδευσης στις Περιφερειακές Ενότητες.

Εκτός έδρας
Το κόστος της δαπάνης από τις μετακινήσεις εκτός έδρας είναι ιδιαίτερα υψηλό, αφού δεν υπάρχει δυνατότητα αυθημερόν μετάβασης και επιστροφής κυρίως τους χειμερινούς μήνες.
Αυτό διαφοροποιεί σημαντικά την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έναντι μη νησιωτικών Περιφερειών, οι οποίες εν προκειμένω έχουν σημαντική εξοικονόμηση πόρων.


Φορέας 191,192-Δαπάνες Εκπαίδευσης για μεταφορά μαθητών

Για το οικ.έτος 2012 εγγράφονται συνολικές πιστώσεις που απορρέουν από τις υπογραφείσες συμβάσεις για την μεταφορά μαθητών, καθώς και τις λειτουργικές δαπάνες των Δνσεων Α’θμιας, Β’θμιας και Λοιπών Φορέων Εκπαίδευσης.

Ειδικότερα όσον αφορά την μεταφορά μαθητών, σύμφωνα με τις σχετικές εγκυλίους του ΥΠΕΣΔΔΑ, οι Περιφέρειες προέβησαν σε επέκταση των συμβάσεων που είχαν υπογραφεί για το σχολικό έτος 2010-2011, για το διάστημα Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2011.


Σε εφαρμογή των οδηγιών του ΥΠΟΙΚ, οι συμβάσεις υπογράφησαν με τις ορισθείσες εκπτώσεις και έτσι οι δαπάνες μεταφοράς μαθητών διαμορφώνονται σε χαμηλότερα επίπεδα, παρότι δεν είναι εύκολο να περιοριστούν κυρίως αφ’ενός μεν λόγω της ιδιαιτερότητας του νομού Κυκλάδων που εκτελούνται δρομολόγια σε άγονες περιοχές για την μεταφορά ακόμη και ενός μαθητή και αφ’ετέρου λόγω της σταδιακής κατάργησης ολιγοθέσεων σχολείων και της μεταφοράς των νηπίων.

Η κάλυψη της δαπάνης για μεταφορές μαθητών είναι υποχρέωση του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο και οφείλει να εξασφαλίσει τις απαραίτητες πιστώσεις μέχρι την λήξη του σχολικού έτους 2011-2012.
 Η πρόβλεψη σχηματίζεται με βάση τα υπόλοιπα οφειλόμενα του σχολικού έτους και για την περίοδο Σεπτεμβρίου-Δκεμβρίου 2011

Δνση Α’θμιας Εκπαίδευσης        450.000,00€
Δνση Β’θμιας Εκπαίδευσης        680.000,00€



Φορέας 291-Υπηρεσίες Γεωργίας, 292-Υπηρεσίες Κτηνοτροφίας,293-Υπηρεσίες Αλιείας

Το Υπουργείο Γεωργίας δεν αποστέλλει πιστώσεις για την αντιμετώπιση λειτουργικών δαπανών (ενοίκια, ΔΕΗ-ΟΤΕ κλπ)όλων των υπηρεσιών Γεωργίας, σε εφαρμογή των προβλεπόμενων από τον Ν.2910/2001.

Οι επιχορηγήσεις που θα αποσταλούν θα αφορούν αποκλειστικά εφαρμογή συγκεκριμένων προγραμμάτων.

Οι λειτουργικές δαπάνες των υπηρεσιών αυτών, βαρύνουν την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ειδικότερα τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους.

Τα υλοποιούμενα προγράμματα και οι σχετικές χρηματοδοτήσεις θα προέρχονται από εξειδικευμένες επιχορηγήσεις του Υπουργείου Γεωργίας ως εξής

Φορέας 291-Αγροτική Ανάπτυξη
-Πρόγραμμα Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου (ΟΣΔΕ) για τις αγροτικές καλλιέργειες.
-Αγροπεριβαλλοντικά Προγράμματα


Φορέας 292-Κτηνιατρική Υπηρεσία
-Πρόγραμμα Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης και Ελέγχου (ΟΣΔΕ) Ζώων.
-Προγράμματα εξυγίανσης κτηνοτροφικού κεφαλαίου
(φυματίωσης, πανώλης, γρίπης των πτηνών κλπ)


Φορέας 294-Εγγειες Βελτιώσεις
Αμοιβή παρατηρητών για συλλογή στοιχείων από σταθμούς μέτρησης


Φορέας 295-Προστασία ελαιοπαραγωγής
          Πρόγραμμα Προστασίας της ελιάς από τον δάκο




Φορέας 151-Υπηρεσίες Υγείας και Κοιν.Αλληλεγγύης

Η εγγραφείσα πίστωση στον καε 2713-Διατροφικό επίδομα νεφροπαθών, αφορά το μοναδικό προνοιακό επίδομα η καταβολή του οποίου δεν μεταφέρθηκε στους Δήμους.
Προβλέπεται πίστωση 318.000,00€ η οποία καλύπτεται με ισόποση επιχορήγηση από το Υπουργείο Εσωτερικών


Φορέας 390-Υπηρεσίες Μεταφορών/Επικοινωνιών


Στον φορέα εγγράφονται οι πιστώσεις για την καταβολή της αμοιβής των ιατρών εξεταστών υποψηφίων οδηγών, οι οποίες καλύπτονται καθ’ολοκληρίαν από το Υπουργείο Μεταφορών με εξειδικευμένες  επιχορηγήσεις.
Προβλέπεται πίστωση 293.000,00€

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More